| | |Menu główne
corona 7

Corona Renderer 7 dla 3ds Max

Już jest dostępne najnowsze wydanie Corona Renderer 7 dla 3ds Max! Dzięki Clearcoat i Sheen w nowym Physical Material, łatwej i szybkiej perspektywie powietrznej w Corona Sky, szybszemu renderowaniu i wielu innym aktualizacjom, ta wersja zapewnia lepsze wyniki, a jednocześnie ułatwia i przyspiesza pracę w 3D!

Nowości Corona Renderer 7 dla 3ds Max – wideo

Dla tych, którzy wolą obejrzeć niż czytać, poniżej film przedstawiający najnowsze funkcje w wydaniu Corona Renderer 7 dla 3ds Max:

Podstawowe informacje o Corona Renderer 7 dla 3ds Max

  • Nowy Physical Material – Większy realizm bez dodatkowej pracy ze strony użytkownika, większa kompatybilność z innym oprogramowaniem i procesami roboczymi z mapowaną metalizacją, wybór trybu chropowatości lub połysku i nie tylko,
  • Corona PRG Clear Sky Model to nowa nazwa „ulepszonego” modelu, która zawiera teraz elementy sterujące Volume Effect (perspektywa z lotu ptaka), zmętnienie, wysokość i rozmycie horyzontu
  • Szybciej! Renderowanie jest szybsze dzięki obliczaniu przejść w blokach (w większości przypadków niewidocznym), zoptymalizowanemu kryciu/absorpcji przy wielu trafieniach, szybszemu odszumianiu i ogólnemu przyspieszeniu, które wpływa nawet na puste sceny!
  • Szybciej!! Istnieje również szybsze otwieranie scen dzięki wczytywaniu tekstur i serwerów proxy w tle, co oznacza, że możesz rozpocząć pracę ze sceną nawet przed pełnym wczytaniem wszystkich zasobów

Główne funkcje Corona Renderer 7 dla 3ds Max

  • Nowy Physical Material – Corona Renderer 7
Corona-7-Max-Phys-Mat-Robot-example-1024

Te trzy słowa zawierają w sobie cały świat ulepszeń dla Ciebie – niesamowite lakiery, niesamowite tkaniny, przyciągające wzrok lakiery samochodowe, oszałamiające szkło i wiele więcej!

Ostatnia duża aktualizacja materiałów miała miejsce w 2016 roku, więc przyszedł czas na przegląd najważniejszych zmian. Skupiają się one na:

  • Dodanie Clearcoat i Sheen
  • Ułatwienie uzyskania fizycznie realistycznych wyników, m.in. model Diffuse zamienił się na Oren-Nayar
  • 35 presetów w samym Physical Material
  • Dostosowanie materiałów do standardów branżowych / innych formatów materiałów (np. domyślnie użycie chropowatości zamiast połysku, plus opcjonalny przepływ pracy IOR lub Specular oraz odwzorowanie Metalness)
  • Optymalizacja interfejsu użytkownika i układu

Clearcoat – Corona 7

Corona-7-Phys-Mat-Clear-Coat-GIF-Blog-Size-v2

Sheen – Corona 7

corona-7-sheen

35 presetów w Physical Material – Corona 7

Corona-7-Phys-Mat-Presets-UI-grabs-Glass-Laminated-with-dropdown

Ulepszone szkło – Corona 7

corona-7-frosted-glass-a (1)

Standardy branżowe – Corona 7

Corona-7-Max-System-Defaults-for-Roughness-and-IOR-UI-Grab-2

Ulepszony Corona Converter – Corona 7

Corona-7-Corona-Converter-UI-Grab-v2

Więcej informacji można znaleźć we wpisie o najnowszym wydaniu Corona 7 dla 3ds Max na forum

Kup Corona 7

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
@: artur.siluch@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij