Już jest dostępne najnowsze wydanie Corona Renderer 7 dla 3ds Max! Dzięki Clearcoat i Sheen w nowym Physical Material, łatwej i szybkiej perspektywie powietrznej w Corona Sky, szybszemu renderowaniu i wielu innym aktualizacjom, ta wersja zapewnia lepsze wyniki, a jednocześnie ułatwia i przyspiesza pracę w 3D!
Nowości Corona Renderer 7 dla 3ds Max – wideo
Dla tych, którzy wolą obejrzeć niż czytać, poniżej film przedstawiający najnowsze funkcje w wydaniu Corona Renderer 7 dla 3ds Max:
Podstawowe informacje o Corona Renderer 7 dla 3ds Max
Nowy Physical Material – Większy realizm bez dodatkowej pracy ze strony użytkownika, większa kompatybilność z innym oprogramowaniem i procesami roboczymi z mapowaną metalizacją, wybór trybu chropowatości lub połysku i nie tylko,
Corona PRG Clear Sky Model to nowa nazwa „ulepszonego” modelu, która zawiera teraz elementy sterujące Volume Effect (perspektywa z lotu ptaka), zmętnienie, wysokość i rozmycie horyzontu
Szybciej! Renderowanie jest szybsze dzięki obliczaniu przejść w blokach (w większości przypadków niewidocznym), zoptymalizowanemu kryciu/absorpcji przy wielu trafieniach, szybszemu odszumianiu i ogólnemu przyspieszeniu, które wpływa nawet na puste sceny!
Szybciej!! Istnieje również szybsze otwieranie scen dzięki wczytywaniu tekstur i serwerów proxy w tle, co oznacza, że możesz rozpocząć pracę ze sceną nawet przed pełnym wczytaniem wszystkich zasobów
Główne funkcje Corona Renderer 7 dla 3ds Max
Nowy Physical Material – Corona Renderer 7
Te trzy słowa zawierają w sobie cały świat ulepszeń dla Ciebie – niesamowite lakiery, niesamowite tkaniny, przyciągające wzrok lakiery samochodowe, oszałamiające szkło i wiele więcej!
Ostatnia duża aktualizacja materiałów miała miejsce w 2016 roku, więc przyszedł czas na przegląd najważniejszych zmian. Skupiają się one na:
Dodanie Clearcoat i Sheen
Ułatwienie uzyskania fizycznie realistycznych wyników, m.in. model Diffuse zamienił się na Oren-Nayar
35 presetów w samym Physical Material
Dostosowanie materiałów do standardów branżowych / innych formatów materiałów (np. domyślnie użycie chropowatości zamiast połysku, plus opcjonalny przepływ pracy IOR lub Specular oraz odwzorowanie Metalness)