| | |Menu główne

Arnold

Arnold SolidAngle

Arnold Renderer od Solidangle bezpośrednio w produktach Autodesk

Arnold – ogromne możliwości w połączeniu z przyjaznym interfejsem!

Arnold jest wysoce zoptymalizowanym, opartym na fizyce silnikiem „Monte Carlo” ray/path. Nie używa algorytmów buforowania, które generują artefakty, takie jak mapowanie fotonów i FG. Został zaprojektowany, aby wydajnie renderować coraz bardziej złożone obrazy wymagane przez animacje i renderowane obiekty, jednocześnie upraszczając przebieg pracy, wymagania infrastrukturalne i działania użytkownika.
Arnold zapewnia interaktywne informacje zwrotne, często unikając potrzeby wielu przejść renderowania i pozwalając na bardziej efektywne dopasowanie oświetlenia sceny. Usuwając wiele frustrujących elementów innych silników renderujących, Arnold pasuje lepiej do twojego przebiegu pracy, produkuje piękne, przewidywalne i bezkompromisowe wyniki, oraz sprawia, że rendering ponownie staje się przyjemnością!

Silnik Arnold wykorzystywany był niejednokrotnie przy dużych produkcjach filmowych i zachwycał efektami m.in. w:

Pacific Rim, Grawitacja, Thor, Kapitan Ameryka, Elizjum.

Arnold dla 3ds Max (MAXtoA) jest obecnie dołączony do domyślnej instalacji programu 3ds Max, obsługującej interaktywne renderowanie z poziomu interfejsu programu. Po zainstalowaniu Arnold będzie opcjonalnym rendererem, który można wybrać w oknie dialogowym Ustawienia renderingu. Można również pobrać i zainstalować MAXtoA bezpośrednio ze strony Solid Angle.

Arnold dla Maya jest obecnie dołączony do domyślnej instalacji programu Maya poprzez wtyczkę mtoa.mll. Ta wtyczka jest automatycznie ładowana, a Arnold jest ustawiany jako preferowany silnik renderujący w programie Maya.

 

Kontakt handlowy:
Artur Siłuch
t: 22 379 74 58
@: artur.siluch@procad.pl
Michał Wiedro
t: 22 37 97 661
mobile: 722 016 367
@: michal.wiedro@procad.pl

Chcesz być na bieżąco z tematami branży Media & Entertainment – odwiedź i polub nasz profil na facebooku

Zamknij